Herkese selam..oglum 1aylik oldu kartal Lütfi Kırdar sehir hastanesinden randevu alip goturdukancak cerrah 8aydan once yapmadiklarini soyledi! Cok sacma degilmi sizcede ben diger oglumuda 3aylikken yaptirdim cok rahat gecti hic bilmedi aciyi ..buyudugunde hem cok zor oluyor hemde idrar yolu enfeksiyonu riski artiyor..buralarda oturan varmı bebegi kucukken tuzlada maltepede herangi bir hastanede sunnet ettiren varmi?
?