Herkese merhaba anneler arkadaşım şuan hamile. En son 15 eylülde adet olmuş pazar günü kan testi verdi 411di bugun tekrar verdi iki gün içinde 1982 ye cıkmış. Uzun süredir bebek istiyorlardı. Bugun doktor keseyi görmüş ama tek cift diye bişey dememiş kese görünüyor demiş sadece. Sizce ikiz olabilir mi ☺️