Kızlar merhaba. 2.5 aylık bebeğim var. Bugün doktora gittik ultrasonla kontrol yaptı . Ve tesadüfen bir durumla karşılaştık . Böbreğinde bi kaç kristalleşme varmış. Taş gibi . Başına gelen var mı. Yardımcı olur musunuz . Benim ağlamam ve stresim bebeğime de yansımış olmalı ki çok durgun