sekerbebek Kızlar selam -adetim biteli 12 gün olmuştu hafifi bir lekelenme geldi 1-2 kez snrasında bişe yok 3 gün geçti. Sizce mevsim geçişinde adet düzensiZliğim olabiliyor öyle mi yoksa bu şekilde olup da hamile olan oldu mu ?
Duyulurum sekerbebek devam adet olarak gelir belki. adetiniz kaç gün sürdü oradan hesaplamanız gerekiyor. Diyelim 7 + 12 19 gün ve lekelenme ile birlikte adet gelebilir normal bir durum. Ben yerleşme kanaması yaşamıştım Ama bu adet geçtik gecikmesinden sonra olmuştu hem de 10 gün sonra
Alparslan616161 sekerbebek doğumdan sonra düzensizlik oluyor benm de adet oldum kesildi 1 hafta sonra çamur gibi lekekenme bi kaç gün sonra kan geldi hamileyim sandım ama doktor doğumdan sonra böyle olablr dedi bana
Esraayldz Benimde iki adet arası leke gelmişti geçen ay bu ay da adet kanı gibi kanamam oldu sağlık ocağındaki ebe ye sordum bi hormon testi yaptır kist olabilir lekelenme varsa dedi
Esraayldz sekerbebek benimde gitmem gerekiyor ama korkutuyor beni alttan muayeneyi yapar mı kötü bişey der mi diye