Hnisa 7 aylık kızımı son muayenesinde Meram devlet hastanesinde çocuk sağlığı ve hastalıkları doktoru Osman Avcı’ya götürdüm. Gayet ilgili ve güler yüzlüydü. Konya’daki arkadaşların bilgisine 😊