Merhaba. Bende bebeğim için hocamıza gitmeyi düşünüyorum. Anladığım kadarıyla çocuk kardiyoloji de baya uzman bir doktor. Bizde genel muayeneye gitmek istiyoruz. Muayene süresi ne kadar ? 10 dk da bakıp sıradaki hasta gelsin şeklinde mi yoksa enine boyuna muayene mi edip akabinde aileyi dinleyen, beslenmeden uyku düzenine kadar her konuda yardımcı olan bir doktor mu. Birde tetkikler ve özel aşılar için ayrıca hastaneye vs mi yönlendiriyor yoksa kliniğinde mi yapılıyor. Cevaplarsanız çok sevinirim