Ysnrylmzygt Bebeğim 4. Ay aşısını vurunacak ama sağlık ocağının verdiği kan damlasını kullanmak istemiyorum memnun kaldığınız önerdiğiniz kan ilacı var mı?
Busra_mom58 Ysnrylmzygt ben d vitamini ocean kullanıyorum bebeğim henüz iki aylık kan damlasına geçtiği zaman da bu markanınkini devam edicem
incikusum Ysnrylmzygt offff biz mahvolduk saglik ocaginin verdigi vegaferondu acayip sancilandi kabiz oldu agladi agladi kestim bende simdi ocean microfer kullaniyorum cok iyi geldi
Daphnesmom Ysnrylmzygt bize doktorumuz sidefer verdi,sağlık ocağındakş damlayı önermedi,biz sideferden memnunuz🙃
livanurvealpinannesi61 Ysnrylmzygt en iyisi fermix +2 demir içeriyor. Ocean almayın hiç etkisi yok. Ya fermix yada vitagil alın.