Merhaba canım anneler, kızım 11 aylık sallayarak uyutuyorum. Yaklaşık 3 aydır her sallamaya başladigimda deli gibi ağlıyor nedenini çözemiyorum ve bu beni çok üzüyor çok stres oluyorum 😔 hiç bı sorun yok uyku vakti geliyor emziriyorum vs ayaklarıma aldığım anda ağlamaya başlıyor bu gündüz uykusunda da böyle gece uykusundada böyle bişey yaşayan var mı çaresi nedir yardımcı olur musunuz inanın gittiğim yerde uyutmak istemiyorum artık sırf gerginlik olmaması için 😔😔😔