Dogubebekanasi hayır 6 ayda 2 ye katlaması beklenir .. 😊 3-4 ayda emme problemi oluyor siz vazgeçmeden yollaya zıplaya geze geze emzirin .. atak haftası çok farkediyor gerçekten.. benim oğluma da gören zayıflamış bu yok yanakları düşmüş bilmem ne diyor ama takmıyorum..başta sinir oldum ama döndüm baktım keyfi yerinde ..sonra bir bana bir eşime baktım bizden boğum boğum etli bir çocuk olma ihtimali yok 😁 o yüzden bebeginize odaklanin dışardan gelen olumsuz şeyleri duymayın..olumlu şeyleri pek az duyuyoruz zaten .. siz kendinize,bebeginize ve en önemlisi sütünüze güvenin.. memeleriniz vücudunuzun parçası.. hiç yediğim lokmayı midem sindiremezse diye telaş ettiniz mi? Ya da kalbim durduk yere atmazsa diye ? Midenize ve kalbinize güvendiğiniz gibi memelerinize de güvenin..onlar işlerini bilir.. 😊