Fatoshh biz de doktorumuzun önerisiyle kızım yaklaşık 4.5 aylıkkken sebze ve meyve tadınlarına başladık,tabi her gün sebze ya da meyve vermedim,hafta 1-2 kez verdim,çok şükür alerji ya da kabızlık vs olmadı. Bebeğim Anne sütüyle besleniyor,ara ara şeftali,havuç ve kabak verdim.