glcan9053 4 aylik bebegim sürekli ağlıyor kucak istiyor eli hep ağzında salyasi çok oyun oynamak istesem yapamıyoruz herseye çünkü agliyo çözüm bulan var mı buna?
nmt41 glcan9053 valla az önce sinir krizi geçiriyordum eşim yetişti , ya biz 3ay 21 günlüğüz ama 20 gündüz bebeğim bu şekilde ne uyuyor ne emiyor oyun bi gün oynuyorsak diğer gün ağlama krizleri bir de sünnet olduk ne yapacağımı şaşırdım artık
bebekmehmet glcan9053 1hafta önce aynı durumdaydım kehribar kolye takıyorum belki ondan salyası yok. Dışarı çıkarmak iyi gelmişti bebeğime sakinleşiyor. Bebekler çok huysuz olduklarında ortam değiştirmelerinde fayda varmış😊
glcan9053 bebekmehmet nmt41 benim bebeğim de öyleydi uyanınca hemen ver meme yada uyumaya yakin arada sağ ver sağ sütünü bitince memede yapıştır ben öyle yapıyorum yoksa benim bebek de emen bir bebek deil. Bebek büyütmek sabır işi maalesef bazen insanin bittiği noktalar da oluyo
glcan9053 Ortam değişince de bebegim hiç uyumuyo gece 11 de uyuyan bebek olur mu gündüz uykusu 10 dk olur mu bu yüzden evden sisari çıkmak istemiyorum ama kehribari denicem koparıp ağzına atar diye endise ediyorum
bebekmehmet glcan9053 endişelenme koparabileceği birşey değil😊 bizde öyleydik zorla uyutuyodum gece 10da kollarımın dermanı kalmamıştı gecede sürekli emmek için kalkıyordu geçti çok şükür inşallah en yakın sürede seninde geçer sabırlı ol😊