4 yaşında Kızım da anaokuluna başladı. İlk zamanlar gitmek istemedi okulun kapısında kendini yerlere attı vs. Şimdi alıştı gidiyor ama bi huy değişikliği bizde de oldu. Arkadaşlarından yeni yeni kelimeler,hareketler öğrendi. Yanlış olanlarda uyarıyorum. Akşamları özellikle yatma saatinde en ufak şeyden ağlamaya başlıyor ve öyle böyle bir ağlama değil sadece bağırıyor sanki dayak yemiş gibi. 4 yaş sendromu öncekilere benzemiyor ezip geçiyor gerçekten 😩