Menekse16 Kızlar 38+4 demişti ama şehir dışında olacak doğumum ve bana 38+0 uyuyor tarih olarak alırlar mı sizce
Aysimat Menekse16 evet ztn sezaryan normlde 38 39 da alınıyo canım tabı bebekde sorun varsa daha erkende olablır
RuzgarMommys Bi sıkıntı yoksa alır Doktor ve sana uyan bi tarih seçiyorsun zaten 38 den sonra herhangi bi gün olur