Lina-20 3 gün kuralı ile başlıyacağız ya ilk ne verdiniz kızlar yoğurt versek olur mu? Yoksa sebze ile mi başlayayım.Allah izin verirse perşembe günü başlıyoruz
Deletedmom_112 Lina-20 ben ilk kabak ile başladım, ardından patetes, yoğurt, elma, havuç, bu şekilde karışık ilerledim.
Deletedmom_112 Lina-20 hiç bir şey olmaz kuzum hatta yoğurtta 3 gün kuralından sonra hangi sebzeyi tatırırsan yoğurda devam edebilirsin.
Lina-20 Surimsine ilk başlangıçta tek öğün yemeyecek mi? 7.ay da kahvaltı ve öğle olarak iki öğün olacak diye biliyordum
Sibbsibb Havuç ile başladım ardından balkabağı bayılarak yiyordu ki sonraki 3 gün yoğurda geçeyim dedim hiç sevmedi 3 gün denedim yine sevemedi daha sonra tekrar deniycem yarın yeşil kabak deneyeceğiz. Yoğurdu vermende hiç sakınca yok probiyotik bağırsaklarına iyi gelir bir de her yaptıgım püreye zeytinyağı ekledim bikaç damla kabız olmasın diye
Lina-20 Sibbsibb anladım canım sağol.peki 3 gün tadımdan sonra alerji çıkmadı ve sevdi diyelim.ne kadar ölçüde vericez
Sibbsibb Lina-20 ilk 1 ay tamamen tadımlarla geçiyor her besin 3 gün kuralına göre gidiyor 4ncü gün yarım çay bardağı yoğurt ve bikaç kaşık meyve püresi verebilirsin 20 gün sonra çorba denemelerine başlamıştım ama yine az miktarda. Bizim doktorumuz ilk ay öğün olmamalı tadım olmalı demişti
Surimsine Lina-20 misal bir patatesin yarısı bir yemek kaşığı yoğurt gibi birazda göz kararı zamanla ayarlıyorsun
Deletedmom_112 Lina-20 6 aylık bebek zaten çok yiyemez ama her gün ara öğün olarak yarım çay bardağı yada 1 çay bardağını geçmeyecek kadar verebilirsin. Zaten bebeğinin zamanla ne kadar yiyeceğini gözlemlersin.