Aysimat korkulacak bi hastalim değil canım önlemini aldıktan sonra bende hepatit hastasıyım ilaç kullanıyorum bana da annemden geçmiş doğum sırasında ama ben 14 yaşımdayken öğrendim hasta olduğumu şuanda ilaç kullanıyorum hiç bı sıkıntım yok çok Şükür , bebeğimin hepatit olduğu kesinlesirse tüm aileden tahlil isterler büyük ihtimal sen de vardır o şekilde geçmiştir zaten ama korkma doğumda zaten asi yapiyolar benim bebeğime ben hasta olduğum için aşı dışında bı iğne daha yapmışlardı doğduktan hemen sonra , korkma hasta olsa bile takip edilirse hiç bişey olmaz