Doğumumu şehir Hastanesinde yaptım ama doğum sonrası kontrollerime İznik ilçesinde Erhan beye gittim.
2020 yılında muayenesi 150 TL idi, şuan son durum nedir bilmiyorum. Kendisinin özel muayenehanesi var eşi ile işletiyor ve son derece tatlı insanlar 🥰