Merhaba arkadaşlar oğlumu 5 aylıkken klipsli yöntemle sünnet ettirdik. Sonra 1 yaşında filan fark ettik ki oğlumun pipisi yapışmış doktora söyledik gelin açalım dedi götürdük eliyle açtı sonra bir süre geçti maalesef tekrar yapıştı sonra ben kendim doktorun verdiği kremle açtım ama şuan 2 yaşına girecek ne yazıkki tekrar yapışmış açılsa da tekrar yapışıyor ve çocuğum asla elimi attirtmiyor pipisine açıkçası çok pişman oldum sünnet ettirdigime tekrar götüreceğiz doktora ama tekrar yapisacagindan korkuyorum ya da tekrar sünnet ettirilmesinden böyle başına gelen var mı acaba