Merhabalar,bebeğim 4 ay 5 günlük.Tek göğüs ile besleniyor diye sütü yetmiyordu.Uzman Doktora götürdük,laktoza alerjisi var diye bize evolvia RP1 mama pirinç proteini mamasını verdi.Aldik kullandım biberon ile değil kaşıkla veriyorum ki alışmasın göğsünden kopmasın diye.. ne olduysa üç gündür oldu.Yuzunde benek benek kızarıklıklar oldu,karnında aynı şekilde.. mamayı hazırlarken bile biberonda erimedigini farkettim o kadar yağlı bir formu var ki.. Alerji mi yaptı diye düşünüyorum.Şikayetvar sayfasına da yazdım … Şaşırdım kaldım ,kullanan var mı ?