neslihanyildiz Hanımlar iki yıl önce tedavi olmuştum sıkıntım geçmişti dün gece inanılmz yine ağrım oldu geri başladı bu hastalık galiba çok üzgünüm yine geçiyormu? Yaşayan varmı?