Merhabalar aynı sorunu ben de yaşadım. 10 Ekim’de doğum yaptım. daha hastaneden çıkmadan meme ucu yarası oldu. günlerce emziremedim acıdan. yara oldu kabuk bağladı tişört bile değse ağlayacak durumdaydım, öyle bir acı. Meme ucuna lansinoh krem sürerek ve üzerine gümüş kapak, bazen drie silikon kapak kapatarak birkaç günde daha iyi duruma geldi. ama bu sefer de bebeğim sağılmış süt ve hazır mamanın biberondaki akış hızına alıştığı için memede sürekli ağlamaya başladı :/
Ben de sağım yaptığım zaman iki memeden toplam 30 ml’den fazla çıkmıyor. Belki daha 1 haftalık diye böyledir emin değilim. Aynı problemi araştırmak için girmiştim. Sadece yalnız olmadığınızı bilmenizi istiyorum