Yarın kızım 6 aylık oluyor ek gıdaya başlayacağız yoğurt vericem ilk gün bir çay kaşığı ikinci gün bir tatlı kaşığı üçüncü gün bir yemek kaşığı. Sonra aynı şekilde havuça geçicem sonrada patates. Yarın su vereyim mi bilmiyorum geçen ay doktora ek gıdayı konuşalım dediğimde bidahaki ay konuşuruz dedi randevu bulamadık haftaya gideceğiz. Siz nasıl yaptınız birde sabah akşam mı vereyim günde bir kez mi vereyim