Tuti29 Hanımlar 3 veya 3.5 tog üstü uyku tulumu arıyorum netten baktım bulamadım var mı bildiğiniz link ?
Asyapolat Tuti29 hiç görmedim o kadar yüksek tog ama ben 2.8 tog aldım en soğuk evde bile yeterliymiş