Zeynolii 2 aylık aşılarını olduk bacaklarını ve kolunu kımıldattıkça nefesi kesilecek gibi ağlıyor çok acıyor süt bile içemedi acıdan doktor calpol yazdı ateşi yok ama 1 çay kaşığı versem mi ?
Deletedmom_101 Zeynolii verebilirsiniz benim yavrumunda o asida çok ateşi çıkmıştı üç gün çok huysuzdu
Mdngny Zeynolii ver kuzum benimkinin 6. Günü bugün iki kere verdim canı yanıyor çünkü ağrısı olduğu için çığlık çığlığa ağlıyor
[silindi] Zeynolii verebilirsiniz bişey olmaz rahatlar üç aşı kolay değil onlar içinde yalnız 4 değil 6 saatte bir vereceksiniz yanlış yönlendirme olmasın .
Deletedmom_101 Zeynolii o zaten ağrı kesici ateş düşürücü yani verebilirsiniz ama 4 saate bir verebilirsiniz ona dikkat edin
Mdngny Zeynolii benimkinin ilk üç gün hicbiseyi yoktu sonradan çok ağladı yavrum bugün 6. Gün iki kez verdim. Bir ebe ablamız var 4 saatte bir ver dedi . Sende ver acı çekmesin yavrum
Nazadam Çok normal daha çok küçükler kıyamam ya çocukların her tarafları igne ben aşıya gitmeden vermiştim bir çay kaşığı her kucağıma aldığımda agliyodu ağrıdan iki üç gün sizlandi sürekli