Bebeğim doğumdan itibaren ilk bir ayda anne sütü mama aldı,2. Ay sütüm gelmediği için sadece mama ile ilerledik. Evolvia mama kullandık 3 haftalıkken devit damla verdim aşırı derecede kabız oldu. Doktor tavsiyesi ile evolvia ac mamaya başladık. Kakasını düzenli yapmaya başladı ancak o mama da kakasını su gibi yapmaya başladı. Doktor tavsiyesi ile 2 mamayı karıştırıp vermeye başladık.Düzene girdi ancak bebeğimin alerji testi pozitif çıktığı için süt alerjisi teşhisi konuldu ve evolvia nın rp1 diyet mamasına geçtik. Kullanan varsa bilir aşırı derecede katı bi mama bebeğim yine kabız oldu o mamayla, sonra değiştirip bebelac pepti junior a geçtik mama kıvamı bildiğiniz su ve bebeğim kakasını yeşil ve su gibi yapmaya başladı.Doktorumuz ilk verdiğimiz mamaya kademeli geçeceğimizi söyledi şuan 4. Günümüz ve gitgide kıvamı katılaştı şu an da kabız, kabızlık için neler yapıyorsunuz. Doğal yöntem rica ediyorum. Bebeğim çok yıprandı