Darkness66 bu ürünü kullanmadım ama kullandığım bütün ürünleri kısa sürede mahvoldu. Desem ki ben çok hor kullanıyorum, ama bimden aldığım markasiz şeyler bile sapasağlam duruyor. Arkadasima gecenlerde karacadan kahve makinesi aldim. Arizali geldi. Kiza cok mahcup oldum.Daha da karacaya yaklasmam. Verilen paraya hiç değen malzemesi yok bence