Sedadmrhn Merhaba 20 aylık oğlum var. Doktorumuz 1 ay balık yağı kullanmamızı istedi. Marka olarakta Möllers, Easy fish oil, Dynavit. Bu 3 markadan birini kullanabilicegimi söyledi. Hangisini tavsiye edersiniz? Hangisi daha iyi acaba?
Cemre_-53 Sedadmrhn easy fish olanı kulandik güzeldi smdi başka verecem dedi mollers olanı verdi bir ay olavak nerdeyse kullanacağımız üstünde üç ay kullanım yaziyor
curly_mom Sedadmrhn biz 2 yaşına girdiği zamanlar Möllers aldık ama randımanlı kullanamadık çoğu çöp oldu 🤦🏻♀️ Geçen hafta bi doktora göründük (2.5 yaş oğlum) Youplus kids balık yağını önerdi biz de aldık başladık bakalımm 🤷🏻♀️
Cemre_-53 Sedadmrhn bizim tarih vermedi sadece başka balık yağı baslatcam dedi şuan kulanali bir ay oldu ay sonu kontrol var o zaman belli olur devam et etme diye ama ambalajında üç ay süresi var üstelik pahalı yani :)
Merakettim Piyasadaki en temizlerden biri Möllers, biz onu kullanıyoruz. Maddi olarak el yakıyor ama değer. Temiz içerik olmasına dikkat etmenizi öneririm. Sağlıkla büyüsün bebişiniz 🤗