Merhabalar oğlum 1 yaşında anne sütü ve ek gıda alıyor. Fakat kilo alımı yetersiz diye doktorumuz aptamil pregomin syneo başladı ama bunun tadını beğenmedi hiç zorla içirdim. İçtiği gibi de ishal oldu zaten. Doktorumuz bu seferde laktozsuz bebelac Lf ya da Sma Lf deneyebiliriz dedi onun tadı nasıl peki bebeğim sever mi sizce? Biberon da kullanmıyor mecbur bardakla içirmeye çalışcam