Dentist8 Bebeğimin doğar doğmaz günlerdeki rengi kırmızı tenliydi daha sonra sarılık değerimiz 14tü ve 12 ye düşürdük bir günde, fototerapi almadık. Şimdi ise bebeğim esmer, elleri ise bembeyaz. Acaba anne sütü sarılığı böyle bir şey mi?