KIZLAR BİZ BU AŞIYA 13.AYDA BAŞLADIK HASTALIK VS GİRDİ 15.ayda tekrar ikinci dozu olması gerekiyor sanırım ama olamadık şuan 16 aylık el ayak hastalığı VS geçirdi azı dişler çıkıyor birazda ateş çıkıp iniyor yine olamayacak gibi. Bu kadar geçiktirmede sorun olur mu ikinci doz için?