Pelinzade Ben de hasret kaldım o duyguyu yaşamaya benim hiç tutmadı ağIna bile almadı ilk kucağıma verdiler emzirmem için o ama sütüm üçüm yoktu biberona alıştı imreniyorum emzirmelere hatta sırf onun için bir çocuk daha yapabilirim 😔
Acemianne88 altinmom canım bebegın küçük eds yöntemini dene hem mama gelir agzına hem memeni tutmuş olur böyle böyle de alışır memene bi dene derim ben