Kızlar bebeğim 27 günlük oldu bugün önceden 2-3 saat aralıksız uyuyabilme yeteneği varken ki ben bi kısmında emzirmek için baya bi zorlanarak uyandırırken dün en fazla uyuduğu saat 40 dakika oldu ama genel anlamda 5-10 dk uyuyo sonra uyanıyo yatırıyorum uyanıyo gaz sancısı derseniz hep vardı farklı ne oldu değişti anlamadım çok üzgünüm uykusuzluktan da zor duruyor 🥺