Kızlar bugün bebeğim 4 aylık oldu. Doktor biraz az kilo almis ek gidaya baslayalim dedi. Sebze corbasinin suyundan ver dedi. Nasil yapmam gerekir? Alerji riski olmasin diye tek bir sebzeyi mi haslayip suyunu vermeliyim? Ornegin patatesi haslayip oylece suyunu mu vericem ilk defa yasiyorum bunlari bilmiyorum fikir verir misiniz?