orkideSeverim Baby plus Baston bebek arabası aldık şuan 1 buçuk aylık bebeğim için erken diyorlar siz baston bebek arabasını kaç aylıkken kullanmaya başladınız
Irmakprensesinannesi orkideSeverim 14 aylık yeni başladım ilk bir yıl travel sisteme kullandım çünkü dhs güvenli özellikle yeni dogan dönemde pusetli arabaa ağır ama guvenli
Aselemine27 orkideSeverim valla benim ki travel degil 3 aylıktı kullanmaya başladık joie markasında tam düz oluyırdu eminiyetide gayet iyiydi sorun olmadı
orkideSeverim Irmakprensesinannesi ya erken diyorlar bizde baston aldık nasıl yapsam diye düşünüyorum
Irmakprensesinannesi orkideSeverim baston bebk arabasnın yeni dogan kullanmanız için emniyet sisteminin yeni dogan uygun olması lazm açıkçası chicco gayette uygun tma yatar ve emniyet sistemi önemli
orkideSeverim Aselemine27 baktım internetten şimdi bizimkide jojeye benziyor ama onun gibi dümdüz yatmıyor hatta adını yazdım internetten bakarsanız modeli görürsünüz görselini Baby plus tabi baston arkaya eğiliyor ama dümdüz yatırılmıyor işte🥺
Irmakprensesinannesi orkideSeverim baston bebk arabasını kullanırsınız ama tam yatar online sahip olması lazm joie chicco da var mesala sizin dediğiniz şuan kızım bir benzerini kullaniyrm ama 14 ayligiz artık bir yaşını gecti