Aleynaa1 arkonun yeşil beyaz kremini denedin mi canım, çoğu kullandığımız krem pişik önleyici o yüzden pişik olduktan sonra pek işe yaramıyorlar. Ben inatçı pişikleri arko ile geçirdim. Bir dene geçmezse doktora götür istersen. Ama arkonun klasik kremi olması lazım, meyveli olanlar yakar