fatmaa37demir Sezeryan sonrası kanamanız kac gün sürdü acaba? 40 gün boyunca geldi mi? Dogum yapalı bugün 19 gün oldu. Bir kaç gündür kanamam sadece lavabo ihtiyacını giderdikten sonra oluyor yani peçeteye geliyor. Gün içinde pede gelen çok bir kan yok. Hep nedense 40 gün boyunca kan geliyor diye duydum. Bu kadar erken azalmaya başlaması normal mi acaba? Yada 40 gün dolana kadar tekrar daha da fazlalasabilir mi kanama?
Aselinannesii6 fatmaa37demir benimde sizin gibi dadece peçeteye gelirdi ama 60 gün o şrkil sürdü ne yazıkki
NoOne Ben de sezaryen doğum yapalı 12 gün oldu, senin dediğin gibi afedersin sadece peçetede oluyor. Bünyeden bünyeye değişir bence çok da takmamak lazım, temizlendi demek ki bizimki erkenden 😂😂
fatmaa37demir NoOne bazı kişiler korkutuyor ya işte benim 40 gün gelmişti falan diye. Bende sizin gibi düşünüyorum
NoOne fatmaa37demir amaaan ne dinliyosun milleti boşver gitsin senin vücudun senin sistemin bu kimseyle bir olamaz ❤️
fatmaa37demir Aselinannesii6 benim iyice artık sadece normal akıntı şekilde gelmeye başladı. Kanama tekrar başlamazsa tamamen bitecek gibi bir iki güne.
Aselinannesii6 fatmaa37demir ara ara devam etmişti beniöm işte zaten kanama denmezsi benimkinede lekelenme gibiydi
Denizfdn fatmaa37demir evet ayırt edilebiliyor canım anlarsin zaten sende tabi illaki ağrı sızı oluyo tamamen iyileşmiş olmadığımız için
Oglunasikbiranne08 fatmaa37demir Benimde 32 gün oldu ilk başlar yoğun gelip 10. Günden sonra azaldı . Bazen 3 gün gelmedi . Sonra tekrar gelmeye başladı leke gibi . Şuan böyle devam ediyor leke gibi . Tamamen bitsede kurtulsam 😅