14 aylık bebeğim var. Bu güne kadar abartmadan söylüyorum yaklaşık 10 defa uyanıyordu gece. Buradaki uyku başlıklarında bebeğim 3 kere uyanıyor mahvoluyorum yorumlarını kıskanarak okuyordum 😄 bugün ilk defa gece sadece bir kere uyandı. Hem şaşkın hem çok mutluyum. İnşallah böyle devam eder 🙏🙏Darısı uyumayan tüm bebelerin ve annelerin başına inşallah 🙏🙏