Jbwq-87_4 ben uyandırmiyorum yani şöyle zaten belli bir.duzen oturttum ben akşam 9-10 gibi yatırıyorum gece 12 gibi bazen 1 oluyor uyumadiysam emzirip yatırıyorum altını alıyorum emzirip yavaşça yatağına bırakıp yarım kundak yapıyorum yapmadığım zaman da soluna yatırıyorum besinigini çok hafif iki kez sallayıp kendi uyanana kadar uyandırmiyorum