NOG06 Kızlar bu aylarda tıraş edilir mi çok fazla dökülmeye başladı evde tıraş makinası var kendim yapabilirim ama emin olamadım bilgisi olan?
Mizmizmyrtle NOG06 canım daha çok küçük ben oğlumun saçını daha hiç kestirmedim 13 aylık 6 aya kadar döküldü bebeklik Saçları sonra yenileri çıktı ve uzadı ben hem kestirmek istemedim hemde bıngıldakları çok hassas o dönemde korkuyordum zaten Allah korusun
Semaan NOG06 2,5 aylık oğlum canım geçen hafta kendim aldım traşı kendim yaptım cart cart kestim 😂 küçük büyğk fark etmez bence ama dikktli olmak lazım ıslatarak falan ilk oğlumuda ben yapmıştım kendine güveniyosan dene
Bugsbunny1 NOG06 dikkatli olursanız yapılır neden yapılmasın . Hafif hafif bastırmadan ve bingildagina da dikkat edin yapılabilir bence yine siz bilirsiniz
NOG06 Bugsbunny1 üst taraf yani bıngıldağın olduğu yer değilde en çok altlar dökülüyor alırsam zaten sadece altları alırım