Kızlar merhaba 1 eylülde doğum yaptım 47 gün oldu 25.gunde kanamam tamamen bitmisti 1 haftadır kanamam yine var ağrı yok ama sanki hergun baştan doğum yapıyormuşuz gibi kanamam oluyor acaba regl mi oldum diye düşünüyorum ama kan hiç azalmıyor hergun aynı ve pıhtı pıhtı başına böyle birsey gelen varmi