Aslında daha önce de yazmıştım bu konuyu ama artık bizimki ciddi boyuta ulaştı. Kızım 2 yaşında ve hem yüzünde hem de vücudunda baya kıllanma var. Bu durum normal mi? Bi defa doktoruna sordum, cevap bile vermedi hiç bakmadı bile. Yani benim omuzlarımda sırtımda vs kıl yoktur küçük bi bebekte olması tuhaf geliyor. Aynı durumu yaşayan var mı hanımlar?