Benanneoldum Kızlar bebeğim 40 günlük sarılıgı gecmedi dr gittik kan verdik değeri 11.3 çıktı anne sütünü bir buçuk gün kes sonra gel tekrar test yapalm anne sütü sarılıgı mı bakalm dedi ne bu anne sütü sarılıgı o olsa ne olck bi daha emziremeyck miym bilgisi olan yazabilir mi 😭😭
Besteee Benanneoldum benim kızımında çok uzun sürdü sarılık ama sütümü fln kesmedim doktor kan tahlil fln yapabiliriz ama genelde bir şey çıkmıyor o yüzden boşa almayalım yavas yavaş düşecek dedi öyle de oldu hastanedede yatmıştık öncesinde
Oglunasikbiranne08 Benanneoldum bizimde hala sarılık var. En son 16 dan 13 e düşmüştü. Haftaya tekrar bakılacak
Oglunasikbiranne08 Benanneoldum anne sütü sarılığı hakkında bilgim yok ama cnm. Doktorum bana saat başı emzir dedi
Alazcns Benanneoldum 60 65 gün sürdü sarılığı buna rağmen sütünü kes demedi doktorumuz. Üstelik degerleri hep 15 16ydı.