Mobilya dar bi de koruyucu koyman gerek yanlarına,şık sadece.Park yatk fileli geniş ona göre konforlu ama estetik değil.Benimki ikisindede yatamıyor 7.aydan beri.Cok dönüyor gece çarpıyo kenarlara yada sıkışıyor ilerlemek istiyor uyanıyor.montessori yatak alıcam geniş geniş takılsın diye.İkisinide kullanamıyorum şuan.beşiği kaldırdım prk yatak duruyor yatmıyor ondada zaten oynuyor🫣