Mukemuke evet her konuda çok iyi oğlum geçen ay bronşit oldu acilden doktora gidin demişti o zaman kendisi izinliydi hava vs verdiler 3 gün gece gündüz devlete gitti bir türkü iyi olmadı tekrardan aradım getirir misin bende görmek istiyorum dedi gittim boğazlarinda ödem varmış iğne verdi 3 tane 1 iğneyi vurduğumuz gibi kendine geldi çocuk 1 haftada havaya devam ettik geçti devlette devam etseydim iyileşmesi sanırım çok uzun sürecekti 🤦🏻♀️