GmzSnn
[bilinmeyen] 38 ateş oLuyo 37,5 çok önemLi değiL duş aLdırırsanız geçer ateşi ıLık bir duş ama 38 üstüne çıkarsa ateş düşürücüde kuLLanabiLirsinz önce duş aLdır bi kaç saate 37 oLmazsa weya 38 çıkarsa caLpoL werirsin yine düşmezse doktora götürürsnz
Momofaboy
[bilinmeyen] instagram varsa hekimanneyi takip etmenizi öneririm bugün ateşle ilgili bir postu vardı adım adım yapılması gerekeni anlatmış. 37,5 çok yüksek bir ateş değil iahsen ilaç bermeyeceğim bir ateş. Önce üstünü bira inceltip odayı serinletip ateşi kontrol ederim(2 ay aşımızda öyle yaptım) düşmüyorsa ılık duş, düşmüyor artıyorsa duruma göre şurup ya da fitil. En son yine yükseliyorsa doktor. Ben birazda çocuğun bağışıklamasına izin verme taraftarıyım diğer türlü en ufak şeyde ateş yenemeyen bir bünyesi olur bencesi:)
Yenianne
[bilinmeyen] 38,5 olasıya kadar ilaç vermeyin ateşi yukselırsede paronox verin yarım birde böle gelen hastalara bişeylerini olmadıgını bildiğimiz halde serum takıp kan alıyorlar birşey yapmadı demesinler diye bu ateş sayılmaz 3gün düşmeyen ateş olması halinde doktora gidiniz
GmzSnn
[bilinmeyen] ben iLaç kuLLanmıyorum tıkandığında soğan diLimLiyorum başucuna koyuyorum iki karış uzk mesafesinde üstünede karanfiL sapLa eğer warsa yoksa direk soğanı koy bi ağız bezi üstüne
GmzSnn
[bilinmeyen] tıkanıklıktan değildr uyanması
Momofaboy
[bilinmeyen] küçük damlalar var serım fizyolojik ondan damlatım otribebe aspiratörle çekebilirsiniz ama en doğrusu dr a sormak tabi. Birde oda nem ve ısısına dikkat etmek lazım geniz o yüzden de tıkanıyor:)