Oglumcanim_ nazlimom_ lazer iyi gelir dediler 5 seanstıe gidiyorum ama hala etrafı smsiyah ya. Hamilelikte olmuştu . Hala geçmedi . Çok kötü duruyor . Sanki temizlenmemiş gibi hani . Bende çözüm bulamadım
nazlimom_ Oglumcanim_ ben lazerw cok önceden gitmiştimde lazerle acılmaz bencede bende çözüm bulamadim