ikizprensesannesi Arkadaşlar Tsk bağlı eşleriniz promosyon aldı mı bilgi si olan yazabilir mi, iç işleri bağlı olan almadı bekleniyor
saresmami ikizprensesannesi nedir bu canim? Esim hic bahsetmedi haberim yok benimde. Bilgi verebilirmisiniz? Nezaman ve ne icin veriliyor?
Aybars0606 ikizprensesannesi jandarma bilmiyorum da TSK toplu değil atlık ödeme yapıyor her banka ayrı az az yani
Mevosun_annesi02 ikizprensesannesi merhaba polisler için promosyon odemesi 1kasim itibari ile yapilacak jandarmalar için görüşmeler devam ediyor inşallah olumlu sonuç olacaktır
ikizprensesannesi saresmami canım bankaların verdiği belirli miktarda ödenek ama şuan net bişey yok sâdece söylentiler var polislere verildi askeri personelle re de verilmesi bekleniyor inşallah verilir
EndlessLove_ ikizprensesannesi merhaba polislere henüz verilmedi. Belki ilinizi göre bi ödeme yapılmış olabilir ama biz İstanbul’dayız eşim promosyonunu alamadı henüz. Siz hangi şehirdeydiniz
ikizprensesannesi EndlessLove_ bingöl ama zaten halen verilmemiş kasımda başlayacakmış polislere de canım
Berenpinar ikizprensesannesi msb yani askeri kurumda çalışan (sb. Astsb. Uzm. Çvş. De. Me.) personele promosyon anlaşması yapılamadı çünkü yedek sb ve yedek astsubay 6.ayı uzatan er ler bankalar için problem teşkil ediyor haliyle asker eşleri promosyon işi sizler için maalesef olumsuz olabilir.
ikizprensesannesi Berenpinar evet maalesef sözlesmeli olmanın kötü yönleri kadrolu olsa hemen verirler ama söylentiler var umarım olur
EndlessLove_ ikizprensesannesi evet bende 1 Kasım’da diye biliyorum canım hayırlısı olur inşallah hakkımızda
Berenpinar Nurahsen09 sözleşmeli derken yedek yapanlar varya kısa süreli çalışan sanırım onlardan bahsediyor. Eşitlik ilkesi var promosyon da velevki 6 ayı kalan maaş alan yedek subaya banka neden promosyon versin?
MeteYmen_Annesi Bizde daha almadık ama 1 Kasım diye söylenti var tahmini alınsa ne kadar alınacak tam net bilgi varmı