Oğlum zaten minyon doğmuştu 47 cm 2980 gram. Üçüncü aya kadar gelişimi yine iyiydi 5600 gram olmuştu. 4 ay kontrolünde 6 kilo çıktı. 5 ayda götürememiştik. Dün 6 ay kontrolüne götürdük ve çocuğum iki ayda 500 gram almış. Yani aylık 250 gram 😥 doktor doğum kilosuna göre şu an beklediğimiz kilo 8 olması gerekirdi dedi çok az kilosu dedi. 4 ayda 63 cmdi boyu. 6 ayda 64 cm çıktı yani iki ayda 1 cm uzamış. Kafa çevresi 4 aydan beri gelişmemiş 41,5 çıktı. Gelişim geriliği görünüyor dedi. Boy kilo genetik olabilir ama kafa çevresinin gelişmemesi çok önemli dedi. Ne yapacağız diye sordum. İki ay sonra tekrar gelin eğer değerler aynı çıkarsa nörolojik bi durum olur dedi film vs bi şeyler söyledi. Dünden beri ağlıyorum üzüntüden. Beslenmesi için elimden gelen her şeyi yaptım. Az emiyor diye günde iki kere mama veriyordum ama yetememişim çocuğuma. Var mı başına böyle bir durum gelen kafa çevresi gelişmeyip sonradan düzelen 🥺