Bebeğim 4 ay 23 günlük atağın bitmesine 1 gün kaldı diye gösteriyor proğram ama benim biteceğine hiç inancım yok. Ne gecem kaldı ne gündüzüm . Şuan gözlerinden uyku akıyor ama çığlık çığlığa uymamak için direniyor. Gece saat başı kalkıp emmek istiyor vermezsem ağlıyor bazen uyanıyor geri yatmıyor sabah çok erken kalkıyor. 1 aydır ne yaşadığımı bilmiyorum. Son 1 gün kala gerçekten değişenler var mı yazar mısınız yoksa böyle devam mı edecek . Hatta bir ara 3 gün kadar düzelmişti dedim herhalde atlattık ama sonra yine aynı oldu çok korkuyorum 😔😔😔