Asli1 Doktorumuzun adı Ömer Güneş Özel yıldırım doruk hastanesinde görev yapıyor. Kendisinden memnun kaldık. Özel sigortamız olduğu için muayeneye 15 tl ödedik.
Asli1 Elifcix yani çok yardımcı oldular çalışan arkadaşlar. Dün gittik salgın varmış bizede bulaştı malesef. Doktor çok iyiydi çok güzel ilgilendi sağolsun. Gitmek isterseniz tavsiye ederim
Elifcix Asli1 ilk doğumun medicana da oldu. Acibadem arasında kararsizim . Başka hastaneleride araştırmak istiyorum
Asli1 Elifcix acıbadem çok pahalı diye biliyorum ama durumunuz varsa gidin tabi 😊 doruk hastanesi de güzel ama tavsiye ederim
Elifcix Asli1 ne kadar olduğu önemli değil ama doğumumun güzel geçmesini istiyorum 20 haftadayim hala düzenli doktor bulamadm güveneceğim bir doktor