aselgulxx 7 günlük bebeğimin bir burnu kapalıymış doktor normal doğumdan dolayı ödem olabilir dedi ama yine de kbb yönlendirdiler bu durumu yaşayıp sonradan geçen var mı yada ne yapıyor doktor nasıl tedavi izliyor?